II Math and Data Science Day

Dnia 28 listopada 2018 roku w godzinach 10:00 – 13:00 na Wydziale Matematyki, Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Zielonogórskiego przy ul. Prof. Z. Szafrana 4a w budynku A-29 odbyły się warsztaty pt. „Od playera do game developer’a!” w ramach II Math and Data Science Day. W warsztatach brało udział 40 osób – uczniowie Liceum nr 7 w Zielonej Górze oraz Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli. Uczestnicy warsztatów mieli okazję zapoznać się z zastosowaniem matematyki w tworzeniu, modyfikowaniu i optymalizowaniu gier komputerowych.

Na warsztatach członkowie Koła Naukowego Laboratorium „Matematyczne” Paradoks wygłosili następujące prezentacje:

  1. „Zastosowanie matematyki w grach komputerowych”, autorzy: Kornel Żuber, Adrian Urbanek, Marcin Majkowski, link do prezentacji
  2. „Matematyka w grach komputerowych”, autor: Kamil Skrzydłowki, link do prezentacji
  3. „Balistyka:, autor: Aleksander Bączyk, link do prezentacji
  4. Prezentacja procesu tworzenia gry typu „Snake”, autorzy: Łukasz Soroczyński, Mateusz Wojtasiński, link do plików z kodem gry
  5. Prezentacja procesu tworzenia gry „Tetrtahecta”, autor: Grzegorz Wusiewicz, link do przeglądarkowej wersji gry